Nie przegap

VIVA Ronaldo

VIVA Ronaldo
Nie ulega wątpliwości, że Cristiano Ronaldo, na chwilę obecną, ma największy potencjał marketingowy spośród wszystkich zawodników świata. Obecnie, poza futbolem, Portugalczyk angażuje się w rozbudowę własnej sieci sklepów „CR7” (od momentu transferu do Madrytu, marka zmienia nazwę na „CR9”). Jak jeszcze świeżo upieczony skrzydłowy Królewskich, może wykorzystać swój wizerunek? My już wiemy…

Swego czasu, jeszcze w latach 90., Middlesbrough, a niedługo po nich także Manchester United, utworzyły klubowe telewizje. Zwyczaj ten z czasem upowszechnił się i dotarł już nawet do Polski – jako pierwszy swoją stację uruchomił w naszym kraju Lech Poznań ponad 2 lata temu. Można rzec, że w piłkarskim światku, to już chleb powszedni. Dlatego nadeszła pora, aby wkroczyć na rynek z nowym, świeżym produktem, mianowicie telewizją zawodniczą. Sami przyznacie, że stacja VIVA Ronaldo może odnieść sukces, wystarczy tylko trafić w gusta telewidzów. Redlog pokusił się o ułożenie przykładowej ramówki.


You can dive – Po prostu nurkuj!

Program rozrywkowy, w którym 15 uczestników rywalizuje ze sobą w symulowaniu fauli i kontuzji. W każdym odcinku, decyzją jury, odpada jeden nurek. Zwycięzca programu otrzymuje darmowy kurs nurkowania głębinowego oraz bon zniżkowy na zakupy w CR7. Występy uczestników „You can dive” oceniają Cristiano Ronaldo, Steven Gerrard i brazylijski golkiper Dida. Wśród uczestników pierwszej edycji znajdują się między innymi Emmerson Acuna, Rivaldo oraz, zdaniem ekspertów murowany faworyt, Knut Fostervold.


15:10 do Madrytu

Remake kultowego westernu z 1957 roku. Drobny farmer Florentino Perez decyduje się przetransportować z Manchesteru do Madrytu legendarnego naciągacza, Cristiano Ronaldo, który został schwytany po tym, jak podczas pojedynku rewolwerowego chciał oszukać rywala i sekundanta. Florentino podjął się tego zadania licząc na nagrodę pieniężną oraz prawa do sprzedaży broni sygnowanej nazwiskiem legendarnego „Crisa Żelworwerowca”. Jednak portugalski rzezimieszek przejrzał Pereza i rozpoczyna z nim psychologiczną gierkę, próbując wyłudzić od niego pokaźną sumkę (200 tys. funtów tygodniówki przez 6 lat) oraz zatrzymać większość praw do swojego wizerunku. Ronaldo ma niewiele czasu, gdyż o 15:10 odjeżdża ostatni pociąg do Madrytu…


Penatrator

Przeróbka popularnego programu „Penetratorzy”, znanego ze stacji MTV. W każdym odcinku, specjalny wysłannik VIVA Ronaldo przeszukuje jedno pomieszczenie domu Portugalczyka, zaglądając we wszystkie zakamarki i prezentując telewidzom prawdziwe życie piłkarskiego gwiazdora. Aby Cristiano nie zdążył posprzątać po imprezie i ukryć swoich brudnych majtek, penetrator miał zjawiać się niespodziewanie, jednak zaprzestano tego zwyczaju, ponieważ ucierpiało na tym życie seksualne zawodnika (podobno nie lubi, gdy mu się przeszkadza w trakcie). Poniżej możecie obejrzeć krótką zajawkę nowego programu. W dniu prezentacji Ronaldo na Santiago Bernabeu, stacja planuje wyemitować specjalny odcinek programu, w którym to prezenterką będzie Nereida Gallardo i spenetruje ona… samego Crisa!


Nurkowanie na ekranie

Nurkowanie na ekranieProgram instruktażowy, z którego dowiecie się między innymi, jak wpływać na decyzje arbitrów poprzez symulowanie groźnych kontuzji, spektakularnych upadków oraz efektownych zderzeń z rywalem. Doświadczeni i utytułowani specjaliści powiedzą wam także, jakich sztuczek lepiej unikać. Dzięki „Nurkowaniu na ekranie” staniecie się lepszymi piłkarzami nurkami i od tej chwili nie oprze się wam już żaden sędzia. Autorzy programu zadbali również o przedstawienie psychicznej strony problemu – dowiecie się, jak radzić sobie z presją i ignorować wyzwiska padające pod waszym adresem z ust zażenowanych kibiców. A oto próbka możliwości pomysłodawcy i producenta serii:


VIVA Zakupy: Przegląd żeli

Na początku każdego odcinka, prezentowany jest reportaż poświęcony żelowi jednego producenta. Dziennikarze wnikliwe badają efekt, jakość oraz cenę. Następnie, telewidzowie mogą dzwonić do studia i dzielić się swoimi doświadczeniami z omawianym kosmetykiem. Na podstawie opinii reporterów oraz ocen widzów, tworzony jest ranking żeli, który producenci uaktualniają po każdym odcinku. Ostatnie hity, które zawojowały kosmetyczną listę przebojów to żel masujący włosy oraz wodoodporny żel Diving Proof, dzięki któremu możesz nurkować nie martwiąc się o swoją fryzurę!


Program na dzień 22 czerwca:

07:00 – VIVA Zakupy: Przegląd żeli – program interaktywny
07:30 – Nurkowanie na ekranie – program instruktażowy
08:30 – Dzień Dobry CR7 – program poranny
09:30 – Zagrożenia XXI wieku: Samoopalacze – film dokumentalny
10:00 – Przedszkole pani Krystyny – program dla początkujących
11:00 – Galacticos – telenowela hiszpańska
11:30 – Diabeł ubiera się w CR7 – magazyn mody
12:00 – W 80 milionów dookoła świata: Madryt – program podróżniczy
12:30 – Madera 2003 – festiwal piosenki portugalskiej
13:20 – Teatr im. Ronaldspeare’a: „To move or not to move” – teatr telewizji
15:00 – Zbuntowany Diabeł – telenowela portugalska
15:30 – Łowienie na klatę – program dla samotnych mężczyzn
16:00 – Igrzyska olimpijskie: Nurki do wody (wieża 10 m) – relacja na żywo
17:00 – 10 z 10 – teleturniej
18:00 – Penetrator – reality show
19:00 – Wieczorynka: Misie Żelusie
19:30 – Real News – program informacyjny
20:00 – SUPERKINO: 15:10 do Madrytu – western
21:50 – You can dive! Po prosu nurkuj – program rozrywkowy
22:45 – Jak dobrze wyglądać nago? – reality show
23:15 – Kino Mocne: Żelminator – film s-f
01:00 – Ptak(i) – horror
02:25 – One night with Paris – film erotyczny
03:40 – Ronaldo i 40 rozbójczniek – program nocny [+18]

Obecnie, miano najbardziej skomercjalizowanego zawodnika należy do innego byłego ulubieńca publiczności z Old Trafford, Davida Beckhama. Angielski prawoskrzydłowy wraz ze swoją żoną Victorią są chyba najdroższymi powierzchniami reklamowymi na świecie. Ich ugruntowana pozycja w świecie showbiznesu, sprawia, że kolejni producenci markowych ubrań wydają krocie na reklamę na ciele Becksa czy Posh Spice. Jak na razie, Cristiano Ronaldo nie może się pod tym względem równać z angielskim małżeństwem, jednak kto wie, czy Portugalczyk nie przejmie w przyszłości schedy po państwu Beckhamach. Potencjał na pewno ma, pozostaje tylko pytanie, czy będzie chciał go spożytkować w taki sposób? A może Ronaldo właśnie czyta Redloga i planuje założenie własnej stacji?


Za pomoc w przygotowaniu wpisu dziękuję Radziowi.

Przewiń na górę strony