Nie przegap
Strona główna / Z przymrużeniem oka / Jak być w formie metodą sir Alexa Fergusona

Jak być w formie metodą sir Alexa Fergusona

Sir Alex Ferguson
Sędziowie! Nie możecie złapać oddechu? Jesteście na skraju wyczerpania? Czy czujecie, że gra toczy się obok was? Zawsze na środku boiska kiedy to w polu karnym emocje sięgają zenitu?Teraz możesz coś na to poradzić. Będąc sędzią zawsze chciałeś dołączyć do Przyspieszonego Programu Kondycyjnego dla Arbitrów Sir Alexa Fergusona, który ujrzał światło dzienne zeszłego tygodnia podczas przesłuchań dyscyplinarnych.

Oparta na sprawdzonych metodach stosowanych między innymi przez Kanadyjskie Siły Lotnicze i Al-Kaidę, łącząc ze sobą tradycyjne nauki mistrzów starożytnych sztuk walki z działaniem odpowiednich leków, Program Kondycyjny Fergusona błyskawicznie sprawi, że będziesz działał niezawodnie jak maszyna parowa i sędziował pewnie przez pełne 90 minut. A nawet 96 minut, jeśli będzie to Manchester City na Old Trafford.

Pożegnaj się z męczącymi sprintami za długimi piłkami i bezczelnym łapaniem oddechu „robiąc notatki”. Powitać możesz z kolei pochlebne sprawozdania prasowe i mięśnie klaty, których widzowie zgromadzeni na trybunach będą mogli niemal dotknąć. Wywołuj zazdrość u kolegów po fachu, swoją kondycją doprowadzaj do szału wszystkich menedżerów i już nigdy nie czuj się malutki podczas spotkań które prowadzisz.

Program można łatwo dostosować do osobistego harmonogramu zajęć, gdyż wymaga poświęcenia jedynie sześciu godzin dziennie, do tego nie potrzeba prawie żadnych inwestycji jeśli chodzi o drogi, skomplikowany i tak naprawdę mało istotny sprzęt, dzięki czemu ten uznany program jest odpowiedni dla elity sędziowskiej. Tak, nawet dla pana, Alanie Wiley. Dołącz do nas już teraz i nabierz sprawności przed świątecznym, napiętym terminarzem. Sir Alex Ferguson gwarantuje ci to osobiście.

Ćwiczenie pierwsze: unoszenie kontenera na odpady

Połóż się pod kontenerem. Unoś go rękoma, powtarzając 400 razy podczas jednorazowej dziennej sesji treningowej. Następnie podbiegnij pod jakieś wzgórze. Jest to idealna zaprawa dla układu krążenia. Pozytywnie wpływa na objętość bicepsów i wzrost siły górnych partii ciała. Już po miesiącu ćwiczeń będziesz napakowany na maxa mówiąc: „Spróbuj teraz się na mnie wydrzeć, Fletcher”.

Ćwiczenie drugie: wypychanie nogami kontenera na odpady

Ponownie połóż się pod kontenerem – również będziesz go podnosił, jednak teraz przy pomocy swoich stóp. Dla rozluźnienia po wysiłku możesz wepchnąć kontener na pobliskie wzgórze. Wspaniałe ćwiczenie dla mięśni pleców i ud, przydatne także jeśli chcesz nadążyć za błyskawicznie rozwijającymi się akcjami, nawet tymi w wykonaniu Arsenalu. Dodatkowym atutem jest to, że ćwiczenie to generuje sylwetkę która mówi: „Słuchaj, Bellamy, możemy dokończyć tę rozmowę później w tunelu, jeśli tylko chcesz, ty cieniasie”. W odpowiedzi usłyszysz: „Karny?! Dlaczego? Dobrze, skoro ty tak twierdzisz…”

Ćwiczenie trzecie: rzuty kontenerem na odpady

Przerzuć kontener na drugą stroną ulicy. Następnie przerzuć go z powrotem. Docelowo minimum 20 powtórzeń dla tego ćwiczenia, zwiększając stopniowo tę ilość do 75 pod koniec pierwszego tygodnia treningu. Kolejną częścią ćwiczenia jest wbiegnięcie na wzgórze niosąc kontener na plecach. To naprawdę rozwija mięśnie tułowia i powiększa klatę. Faktem jest, że w ciągu dwóch tygodni twoja głowa powinna zacząć wyglądać jak groszek na szczycie sterty bali drewna. Co jest oczywiście świetną wiadomością, bo to gwarantuje brak sprzeczek, prawda? Prawda.

Ćwiczenie czwarte: przeciąganie samochodu

Przymocuj linę do przedniego zderzaka twojego Forda Mondeo. Drugi koniec przewiąż wokół pasa. Wyrusz w drogę o 17:30, kiedy zaczyna się mecz Blackburn. Ćwiczenie dobre na mięśnie ud, zwiększające pojemność płuc i robiące z ciebie zupełnie zatwardziałego chama. Sir Alex mawia: „Pamiętaj, ból jest konieczny, cierpienie opcjonalne”.

Dieta Sir Alexa Fergusona oparta na selerze, benzynie i sterydach jest istotna, więc w dniu meczu zrób sobie przerwę od ćwiczeń i zacznij dzień od śniadania z warzywnej papki i skruszonych polepszaczy osiągów, starannie zmieszanych z porcją paliwa bezołowiowego i szczyptą soli do zmywarek. Pobudza krążenie krwi, ale tylko w formie napoju. Nie jest to do końca legalne, ale nic ci za to nie zrobią. Jesteś sędzią! (Uwaga: nie stosować w okresie ciąży. Wywołuje silnie dostrzegalny efekt sześciopaku tak kochany przez menedżerów, choć nie koniecznie na brzuchu. Skonsultuj się z lekarzem jeśli masz pewne wątpliwości lub jeśli mięśnie zaczną pojawiać się na twym czole lub stopie.)

Po zakończonym Programie Kondycyjnym i systematycznym uzupełnianiu braku kondycji przed każdym sezonem i każdą kolejką, już nigdy nie padniesz ofiarą wyzwisk i obelg ze strony któregokolwiek z menedżerów. Ale jeśli chodzi o Sir Alexa, to tego nie można zagwarantować.

Źródło: The Times
Autor: Gajusz Kubasik

Przewiń na górę strony